Історичні сторінки розвитку Збройних Сил України
14 лютого 2023 року (хоч як не старались московити, але завдячуючи Збройним Силам України і енергетикам, у нас була електроенергія і відбита "Повітряна тривога") для вчителів предмета "Захист України", керівників гуртків та курсів за вибором військово-патріотичного профілю з метою обговорення змін у програмі предмета "Захист України" (тематичний план №1), вдосконалення практичних навиків та прийомів організації роботи в умовах воєнного стану та карантину і розвитку творчого потенціалу педагогів у сучасному освітньому процесі відбулося заняття школи педагогічної майстерності "Військово-патріотичне виховання – сучасний погляд" на тему "Історичні сторінки розвитку Збройних Сил України".
Відкрила заняття заступник директора з науково-педагогічної та виховної роботи ТОКІППО Тетяна Магера, озвучивши питання історичного аспекту національно-патріотичного виховання сьогодення в закладах освіти та побажала плідної праці і успішного вирішення освітніх завдань.
Завідувач центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти інституту Світозара Хома, розкриваючи сучасні форми і методи національно-патріотичного виховання, зупинилася на питанні "Проєктна діяльність здобувачів освіти у патріотичному вихованні" та запросила на короткострокові тренінги для поглибленого оволодіння цією технологією.
Борис Волянюк, методист центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти ТОКІППО, був модератором заняття, продемонстрував презентацію про історичні етапи розвитку військового мистецтва українців від періоду давніх слов'ян до сучасності, наголосивши на історичній державницькій складовій патріотичного вишколу підростаючого покоління, дав відповіді на запитання.
Завідувач відділу музею Національно-визвольної боротьби Тернопільщини Ігор Войцехівський емоційно розповів про Збройні Сили України, розвиток добровольчого руху, їх героїчний спротив московським ордам окупантів на початковому етапі російсько-української війни (АТО), в час коли відбувалася анексія Криму і військове вторгнення у східні терени нашої держави, адже сам він безпосередній воїн-доброволець і захисник матері-України, зокрема в районі Донецького летовища. Звертаючи увагу на важливих питаннях вивчення військової підготовки, української мови, проведення професійної орієнтації, пан Ігор заряджав своїм оптимізмом, вірою у ПЕРЕМОГУ!
Доземний уклін пані Марії Вітишин, автору книги "Мій син – кіборг", яка знайшла сили і поділилася материнськими стражданнями і муками скривавленого серця, доносячи нам історію написання книги про сина-героя – оборонця Донецького аеропорту, старшого сержанта 2 взводу 7 роти 3 батальйону 80-ї окремої аеромобільної бригади Івана Вітишина (позивний "Тесть") та стараючись показати, що "син Іванко був таким як всі, як тисячі хлопців, бо героями не народжуються – ними стають!" "Сьогодні я не можу обійняти свого сина, – акцентувала вона, – але я можу обійняти теплоту спогадів, які я вклала у цю книгу і залишаюся порадницею для трьох його сиріт-донечок".
На завершення заняття школи педагогічної майстерності була прийнята резолюція, де намічені заходи практичної складової організації роботи з національно-патріотичного виховання в умовах воєнного стану та карантину.
Щиро дякуємо спікерам за змістовні виступи і всім учасникам за створення творчої атмосфери заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар